Pogoji poslovanja

GREMAR MARIJAN GREGORIČ S.P.
ZALOŠČE 1, 5294 DORNBERK

Dolgi naziv PRS: GREMAR POSREDNIŠTVO IN TRGOVINA NA DEBELO MARIJAN GREGORIČ S.P.
fizična oseba, ki opravlja dejavnost,
Tel.: 003865 777 41 00
Mail: info@gremar.si
davčna št.: 61428922, davčni zavezanec
matična št.: 6036830000
primarna dejavnost: G46.900 – nespecializirana trgovina na debelo
TRR: IBAN SI56 0447 8011 3708 922        NOVA KBM d.d.

1. POGOJI POSLOVANJA:

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Gremar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah, ter drugo relevantno področno zakonodajo.

Pred uporabo spletne strani pazljivo preberite spodaj navedene Pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji. Ti so veljavni od trenutka oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila se smatra seznanjenost z njimi.

Gremar.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje GREMAR MARIJAN GREGORIČ s.p., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani gremar.si, pravice uporabnika ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ (POVZETEK ZAKONODAJE)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

–  identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

–  kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

–  bistvene značilnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

–  dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)

–  pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

–  vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

–  način plačila in dostave

–  časovno veljavnost ponudbe

–  rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

–  pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. NAČINI PLAČILA

V spletni trgovini Gremar.si ponudnik omogoča naslednje možnosti plačila:

Plačilo po povzetju: V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.

Ob dostavi in plačilu po povzetju zaračunamo strošek dostave preko našega dostavnega partnerja DPD, na kar vas opozorimo tudi na obrazcu za oddajo naročila. Dostava lažjih paketov znaša 3,00 EUR, standardnih paketov 5,80 EUR, težjih paketov (pohištvo do 30kg) pa znaša 15,00 EUR. Za naročila nad 50 EUR je dostava brezplačna. Nakup pohištva, katerega skupna teža znaša nad 30kg, je možen samo z osebnim prevzemom v naši prodajalni v Ajdovščini.

Plačilo z gotovino ali plačilno kartico ob prevzemu v PE Ajdovščina: V primeru, da želite blago osebno prevzeti in plačati v naši prodajalni GREMAR, Lokavška cesta 1, 5270 Ajdovščina, vas naprošamo, da na obrazcu za oddajo naročila označite osebni prevzem.

Plačilo z nakazilom na transakcijski račun podjetja Gremar po ponudbi/predračunu.

4. CENE IN DOBAVNI ROKI

Vse cene v spletni trgovini gremar.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Spletna cena

Velja za vse kupce spletne trgovine Gremar.si, ki opravijo nakup preko spletne košarice na spletnem mestu www.gremar.si in nam ob nakupu v košarici zaupajo svoje podatke.

V spletni košarici lahko opravite nakup kot registriran uporabnik z uporabniškim računom ali kot gost (registriran uporabnik brez uporabniškega računa).

Redna cena

Velja za uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici v Ajdovščini, brez uporabe spletne košarice in brez zaupanja svojih podatkov. Če redna cena pri izdelku ni objavljena, ne omogočamo nakupa mimo spletne košarice. Redna cena je običajno višja od spletne cene.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Dobavni rok

Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke, predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah. Veljajo dobavni roki, ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila. Blago, naročeno tako v naši spletni trgovini kot po telefonu, e-pošti … gre na pot v najkrajšem možnem času. Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, vedno izberemo najbolj optimalno pot. Z našim dostavnim partnerjem DPD lahko dostavo pričakujete že naslednji delovni dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vas pokličejo ter se skladno z vami dogovorijo za nov termin dostave.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa.

5. POSTOPEK NAKUPA

Po pregledu spletne strani kupec izbere artikel ter izbere ukaz ˝Dodaj v košarico˝.

V zgornjem desnem kotu, ikona nakupovalna košarica, ima kupec vpogled v izbrane artikle ter količino le-teh v nakupovalni košarici.

Z ukazom ˝Zaključi nakup˝ je kupec preusmerjen na naslednji korak, vnos osebnih podatkov ter izbira načina plačila.

V primeru, da je kupec stalna stranka, se na spletno stran prijavi, v nasprotnem primeru je potrebna registracija oziroma vnos osebnih podatkov za enkraten nakup.

Po prijavi stranka izbere način plačila in izbere ukaz ˝Zaključi nakup˝.

Po zaključenem nakupu stranka prejme na e-mail vse podatke o nakupu.

V roku najkasneje 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poizkusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom “Naročilo potrjeno” nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti ali sms sporočilu, da je naročilo sprejeto.

Naša ekipa naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov ter naročilo potrdi ali zavrže z razlogom.

V kolikor izdelka ni na zalogi in je dobava za kupca predolga, nam to sporoči in naročilo bo stornirano.

Podjetje Gremar Marijan Gregorič s.p. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi utegnila nastati zaradi daljših dobavnih rokov, napačno naročenih izdelkov s strani stranke ali zaradi nedobave artiklov, ki jih nimamo na zalogi v lastnem skladišču.

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje z vso potrebno dokumentacijo.

6. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@gremar.si.

Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati odstop od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

˝Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.˝

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

– pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam (pohištvo po naročilu).

-Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.

7. REKLAMACIJE (STVARNA NAPAKA, GARANCIJA, POŠKODBA)

V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@gremar.si.

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri ponudniku. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket fotografirate v enakem stanju, kot ste ga prejeli: (brez kakršnih koli dodatkov ali odstranitev, obvezno zapakiran v originalni embalaži, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) in fotografije posredujete na naslov info@gremar.si.

Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb, ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka oziroma vračila kupnine.

Poškodbo paketa ali artikla je potrebno javiti v najkrajšem možnem času.

Uveljavljanje garancije:

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj artikla jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga.

Če želi kupec uveljavljati garancijo, lahko to stori neposredno pri prodajalcu (v prodajalni Gremar, Lokavška cesta 1,  Ajdovščina). V primeru uveljavljanja garancije pri ponudniku je kupec dolžan predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga, v katerem se zapišejo ugotovitve kupca in zahtevana izbirna pravica glede rešitve reklamacije (npr. zamenjava artikla) ter kopija računa.

Stvarna napaka:

Kupec ima pravico, da napake na kupljenih izdelkih uveljavlja iz naslova stvarne napake ob spoštovanju veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Podjetje ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Napaka na izdelku je stvarna:

-če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo

-če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

-če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

-če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati po lastni izbiri:

-odpravo napake

-vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako

-zamenjavo blaga

-vračilo plačanega zneska.

Kupec mora ponudnika obvestiti o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te ali z izpolnitvijo Obrazca za vračilo blaga in predložitvijo etikete/oz. kopije računa, na lastne stroške in v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.

8. DOSTAVA IN OSEBNI PREVZEM

Osebni prevzem

V prodajalni GREMAR, Lokavška cesta 1, 5270 Ajdovščina (industrijska cona Lipa). Od ponedeljka do petka med 10.00 in 17.00 ter v soboto od 9.00 do 13.00.  Ob prevzemu je možno plačilo z gotovino ali plačilnimi karticami.

Dostava blaga

Dostavo za nakup preko spletne trgovine, telefona, e-pošte vrši dostavno podjetje DPD. Blago gre na pot v najkrajšem možnem času. Dostavo blaga na zalogi lahko pričakujete že naslednji delovni dan. O dostavi boste pravočasno obveščeni preko e-mail sporočila ali telefonskega klica oziroma sporočila. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vas pokličejo ter se skladno z vami dogovorijo za nov termin dostave. Cene dostave so navede na podstrani vsakega artikla posebej in se seštevajo. Nakup pohištva, katerega skupna teža presega 30 kg, je možen samo z osebnim prevzemom v naši prodajalni v Ajdovščini.

Dostava se vrši vsak delovnik med 8.00 ter 18.00 ter v soboto od 8.00 do 12.00 ure.

9. NAPOTKI OB PREVZEMU BLAGA

Pregled izdelka:

– Ko paket prejmete, se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.

– Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na info@gremar.si, da preverimo, ali je bila dobava na vaš naslov pravilna.

– Če ste se prepričali, da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo, da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite, dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.

– Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek, ki ste ga naročili.

V primeru dostave:

– Ko vam uslužbenec dostavne službe dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti.

– Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite osebo, ki vam je izdelek dostavila. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljalca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovanega paketa vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.

V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek. Ta je opisan v poglavju ˝Reklamacije˝.

10. VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Upravitelj spletnega mesta www.gremar.si, ekipa Gremar,  je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na spletni strani www.gremar.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte …).

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni piškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine.

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina Gremar.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo ter telefonsko številko, ki je za dostavo nujno potrebna.

11. KOMUNIKACIJA

S kupcem sme prodajalec oziroma njegovi zaposleni stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

-jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila

-pošiljatelj mora biti jasno razviden

-različne akcije, promocije in druge tržne tehnike morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

-uporabnikovo željo, da reklamnih sporočil ne želi prejemati, je potrebno spoštovati.

12. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Prodajalec se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani gremar.si. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobava in cena spremenijo. V primeru, da prodajalec na spletni strani še ni uspel popraviti spremembe artikla (lastnost, dobavljivost, cena) bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Fotografije izdelkov na spletni strani so fotografije razstavnih eksponatov, zato je možno malenkostno odstopanje lastnosti dobavljenega artikla.

13. PRITOŽBE IN SPORI

– Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

– V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 05 777 41 00 ali po elektronski pošti info@gremar.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@gremar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

– Za primere reklamacije dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe na spletnem mestu www.gremar.si.

– Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.

– Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

– V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

– Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015). Ta ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

14. OCENE IN MNENJA

Ker nam Vaše mnenje veliko pomeni, smo na spletni strani omogočili podajanje ocen ter kupčevega mnenja, z namenom izboljšanja spletne prodaje in prilagajanja željam kupcev.

S samo oddajo ocene ali mnenja se uporabnik v popolnosti strinja s pogoji uporabe in dovoljuje, da Gremar.si oceno ali mnenje časovno neomejeno uporablja v elektronskih in ostalih medijih ter vseh oglaševalskih kampanjah, kjer je to v interesu ponudnika Gremar.si. Avtor podane ocene ali mnenja izjavlja, da je lastnik avtorskih pravic za podano mnenje in slednje neizključno in časovno neomejeno prenaša na Gremar.si.

15. KONČNE DOLOČBE

Vsakokrat veljavni Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.gremar.si.

Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih Splošnih pogojev poslovanja, nastale zaradi spremenjene poslovne politike ponudnika ali veljavne zakonodaje.

Ti splošni pogoji začnejo veljati z dnem 1. 1. 2018.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!